kristianopel nästa

nu har ellen, michelle, olivia & frida åkt hem.
det har varit en kanon kväll/natt/dag.
jag har iaf haft superkul, vi är nog världens
oseriösaste & töntigaste människor.
vi somnade väl vid ca två inatt så jag är ganska
trötttt. men det får man ta, har väldigt ont i halsen
också... inte bra!

nu ska jag + familjen åka till kristianopel.
det är alltid mysigt där, ska ta en fika & gå en runda.
sedan vet jag inte vad som kommer att hända.
det är matteprov imorgon så jag får väl ta och plugga lite.
ska även läsa lite i den fantistiska boken -.-


outfit: lång t-shirt från åhlenscity & lacktights från gina

3 kommentarer:

FRIDA NILSSON sa...

sv:
haha, du får säga sen hur mycket du vill ha för det.
det var tyå något som var förlitet, vill du ha tillbaka det eller ska vi ta och skicka iväg det till rädda barnen?
föresten, hade inte du börjat med devote ?
puss.

beata sa...

thithihih, ja det har jag.
läs där från och med nu ist.
men jag ska skriva lite då & då på blogspot också!
jag medd dig imorgon hur mycket jag vill ha.
pusssss.

FRIDA NILSSON sa...

du beata, när du ska svara på komentarer, så gå in på den som har skrivit komentaren och gå in på det senaste inlägget och komentera sv: och sen det du vill svara på.
mkt bättre!
puss!